Bir sorunuz mu var?
Mesajı gönderildi. Kapalı

E-ticaret Uzmanlığı Eğitimi

Abone ol / Satın al
WhatsApp Image 2025-01-31 at 17.59.51.jpeg
  • Tanım
  • Yorumlar

Eğitim Programı Süresi: 94 Saat Uzaktan Eğitim
Sertifika Onayı: Üniversite ve Uluslararası Onaylı
Sertifika Geçerliliği: Tüm Kamu ve Özel Kurumlarda Geçerli

Eğitim: 4K Videolar, Ders dökümanları , Canlı süpervizyon eğitimler

Eğitmenler: Alanında uzman 5 farklı eğitmen

Bilgi için ön başvuru formumuzu doldurun; sizi mesai saatleri içerisinde arayarak detaylı bilgi verelim:

Bu formu bitirebilmek için tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Ad-Soyad
Birden fazla eğitim talebiniz varsa belirtiniz.

Neden E-Ticaret Yöneticiliği Eğitimi?

E-ticaret pazarı; profesyonel çalışmak isteyenler için oldukça zengin iş imkanları sağlamakta ve girişimciler için de kar potansiyeli yüksek fırsatlar sunmaktadır.

Bu Eğitimi Kimler Almalıdır?

E-Ticaret sektöründe profesyonel olarak çalışmayı ve gelecekte bu sektörde yönetici olmayı hedefleyenlerin yanı sıra, e-ticaret ve e-ihracat girişimcisi olmayı hedefleyenler bu eğitimi almalıdır.

Ayrıca e-ticaret alanında verimli bir eğitim ile bilgi almak isteyen kişiler de bu eğitimden faydalanabilir.

Eğitim sonunda katılımcılar; ticaret girişimciliği ve ihracatı, ticaret yöneticiliği, dijital pazarlama öğrenmiş olacak ve profesyonel olarak gelir elde edebilecektir.

Bu eğitim, ayrıca sosyal medya yöneticileri, SEO uzmanları, E-ticaret yöneticileri, E-posta pazarlama uzmanları, Dijital pazarlama yöneticileri, Web tasarımcıları ve diğer dijital pazarlama alanlarında çalışan veya çalışmak isteyen katılımcılar için de yol gösterici olacaktır.

Neler Öğreneceksiniz?

  1. E-Ticaret ekosistemine hoş geldiniz
  2. E-ticaret hakkında temel bilgi ve beceriler
  3. E-ticaret yazılımının temelleri nelerdir?
  4. E-ticaret sistem maliyetleri
  5. E-ticaret yazılımı nasıl seçilir ?
  6. E-Ticaret İş model ve süreçleri ?
  7. Tutum ve değerler
  8. Tüketici karar ve satın alma süreçleri
  9. Kapıda ve online ödeme
  10. Ürün fotoğrafları ve optimizasyon süreçleri
  11. Amazon’da satış yapmak
  12. Trendyol’da satış yapmak ve komisyon oranları, satıcı panel incelemesi
  13. N11’de satış yapmak ve komisyon oranları, satıcı panel incelemesi
  14. Hepsi Burada satış yapmak ve komisyon oranları, satıcı panel incelemesi
  15. Ürün bulmak ve satışa dönen stratejiyi anlamak
  1. Organizasyon şeması
  2. Vizyon / Misyon ve Hakkımızda sayfalarının yazılması
  3. Ürün ve içerik hizmetleri
  4. Rekabet analizi
  5. Konumlandırma
  6. Fiyatlandırma
  1. Sanal pos seçimi
  2. Bankalar ile görüşme
  3. Payu ve İyzico çalışma biçimleri ve anlaşma yapma
  4. Kapıda ödeme ve geri iade politikalarının belirlenmesi
  5. 3d ödeme süreçler
  1. 1 . wordpress nedir neler yapılabilir?
    1. Alan adı ve hosting nedir? nasıl satın alınır?
    2. Ssl sertifikası kurulumu nasıl yapılır?
    3. C panel ve wordpress kurulumu
    4. WordPress kontrol panelini tanıma
    5. Temalar
    6. Tema özelleştirme
    7. Sayfa oluşturma
    8. Sayfaya medya ekleme
    9. Kategori oluşturma
    10. Yazı ekleme
    11. Gerekli eklentiler nelerdir? nasıl eklenir?
    12. Menü oluşturma
    13. Bileşenler
    14. Ayarlar
    15. Kullanıcılar
  1. wocommerce nedir?
  2. Wocommerce nasıl kurulur?
  3. Hangi temayı kullanmalıyım?
  4. WordPress// wocommerce paneline bakış
  5. Wocommerce kargo ayarı ürün ekleme işlemleri
  6. Basit ürün ekleme
  7. Tüm ürünleri ekleme
  8. Vergi ayarlarının yapılması
  9. Sanal pos kurulumu – ıyzıco sipariş süreci
  10. Sipariş yönetimi
  11. Pazaryeri entegrasyonu
  12. Facebook entegrasyonu
  1. Meta Business Paneline Giriş
  2. Meta Business’ta Reklam Vermenin Avantajları
  1. Meta Business Kurulum Adımları
  2. Facebook’ta Şirket Sayfası Oluşturmak
  3. Instagram İşletme Hesabı Oluşturmak
  4. Instagram ve Facebook Sayfalarını Bağlamak
  5. Reklam Hesabına Giriş
  6. Reklam Hesabı Eklemek
  7. Reklam Hesabına Erişim İstemek
  8. Yeni Reklam Hesabı Oluşturmak
  9. Ödeme Yöntemi Eklemek
  10. Meta Business’a Kişiler Ekleme
  11. Ortaklık Atama
  12. Sistem Kullanıcıları
  13. Diğer Ayarlar
  14. Meta Business’a Uygulama Eklemek

1.⁠ ⁠SEO’ya Giriş ve Temel Kavramlar

2. SEO Nedir?

3. Arama Motorlarının Çalışma Prensipleri ve Algoritmaları

4. Organik Trafik ve Reklam Arasındaki Fark

5. SEO’nun Dijital Pazarlamadaki Rolü

Çalışma Alanları

  • Şirketlerin pazarlama departmanları
  • Reklam Ajansları
  • Dijital Pazarlama Ajansları
  • E-ticaret firmaları
  • Freelance Hizmet
  • Küçük Ölçekli Şirketler

Eleştirel Düşünme ve Analiz Eğitimi

Eleştirel düşünce, analitik düşünme teknikleri arasında yer alıyor. Herhangi bir konuyu detaylarıyla ele alarak, eleştirilme durumudur. Eleştirilen konular, daha detaylı olarak incelenir. Veri analizi yapmak da, analitik düşünme tekniklerinden biridir. Herhangi bir konu veya problemi ele alırken, araştırma yapmak analitik düşünme teknikleri için oldukça önemlidir.

Medya Okuryazarlığı Eğitimi

Her ne kadar “Medya Okuryazarlığı” konusunda merkezi bir bakış açısı ve ortak net bir tanım olmasa da Medya okuryazarı; medyada yeniden kurgulanan iletileri ayırt edebilen ve algılayabilen, onunla ilgili yorumlarda bulunabilmek için ayrı bir beceri, altyapı bilgisi ve eğitsel organizasyon gerektiren bir eğitim sürecinin sonucu olarak medya yetkini sıfatını hak eden kişiyi betimleyen bir terim olarak ifade edilebilir.

Medya endüstrisindeki hızlı gelişim ve iletişim teknolojilerinin giderek artan bir hızda yayılması, günümüzde medyayı, özellikle de yeni medya, sosyal medyayı, daha da etkili hale getirmiştir. Medya, insanların yaşam biçimini, eğlence anlayışını ve kültürel değerlerini değiştirerek, gündelik yaşamlarında söz sahibidir artık hiç kuşkusuz. Bilgilendirme, yönlendirme ve eğitme gibi işlevlere sahip medya, aynı zamanda siyasal ya da toplumsal değişim dönemlerinde de önemli bir role sahiptir. Medyanın bu güçlü ve baskın etkisi karşısında, bireylerin medya tüketicileri olarak, yazılı, görsel ya da işitsel medya ürünlerine edilgen/pasif bir biçimde maruz kalmamaları için, “Medya Okuryazarlığı” çerçevesinde bilinçlendirilmeleri ve bu üretimler karşısında daha etkin/aktif bir konuma sahip olmaları gerekmektedir.

Bu doğrultuda; Medya Okuryazarlığı eğitimi ile;

* Gereksinim duyulan her türlü bilginin yer aldığı, fakat doğru/güvenilir bilgiye ulaşmanın güçleştiği medya karşısında bireylerin bilinçlendirilmesi,

* Bireylerin izledikleri filmler, diziler, reklamlar, takip ettikleri bilgisayar oyunları ve İnternet siteleri gibi medya içeriklerinin sorgulanabilir, eleştirilebilir olduğunu fark etmeleri,

* İstek-ihtiyaçların birbirine karışmasına neden olan medya içerikleri konusunda bireylerde farkındalık oluşturulması,

* Bireylerin sağlığını tehdit edebilecek potansiyeli olan medya içerik ve olumsuz etkileri karşısında korunabilmeleri amaçlanmaktadır.

Zaman Yönetimi ve Toplantı Planlama Eğitimi

Zaman belki de insanlığın elindeki en önemli kaynaktır. Bu önem zamanın depolanamaması ve geri alınamamasından kaynaklanmaktadır. Bir diğer önemli özellik ise zamanın kontrol edilememesidir. İnsanın hayal dünyası incelendiğinde gerek sinema da ve gerek edebiyatta zaman yolculuğu ile ilgili eserler dikkat çekmektedir. Tün bunlar insanın zamanı kontrol etme isteğinin bir yansımasıdır. Zaman depolanamasa ve kontrol edilemese de planlanabilir. Günümüzde insanların toplantılardan bir başka toplantıya koştuğu düşünülürse zamanı ve toplantıları planlamak önem taşımaktadır. Bu doğrultuda; Zaman Yönetimi ve Toplantı Planlama eğitimi ile beraber;

* Doğru bir zaman yönetim süreci ile zamanın nasıl planlanabileceği ve bu doğru planlamanın insan hayatında yaratacağı farkların,

* Zaman tuzaklarının çalışma yaşamında ne kadar önemli olduğu, zaman tuzaklarından kurtulmayla birlikte başarının gözle görülür biçimde geleceğinin,

* Doğru şekilde zaman planlaması yapılan toplantıların başarı konusunda bizlere katabileceklerinin,

* Başarılı bir toplantı süreci için zaman yönetimi tekniklerine hâkim olmanın avantajları konularında bilgi sahibi olması hedeflenmektedir.

94 Saat uzaktan eğitim saati sürecektir.

Bu program sayesinde katılımcılar; dijital pazarlamanın kurumlar açısından önemi ve avantajları, dijital pazarlama sürecinin nasıl oluşturulduğu ve E-ticaret kullanılan kanallar, ileri düzey meta reklamcılığı, ileri düzey SEO, sosyal medya yönetimi, stratejiler, terminoloji ve ölçümleme hakkında bilgi sahibi olacaklardır.

×